8
7

FAQ

Jij vraagt, wij antwoorden.

1. Over onze producten:

Wat is de kwaliteit van de mesjes?

Onze mesjes zijn gemaakt van Duitse kwaliteit staal. Haarscherp en duurzaam. Hierdoor scheer je altijd perfect glad.

Hoeveel mesjes zitten er op een Windmill Shaving scheerkop?

Onze scheerkoppen hebben 5 mesjes en 1 precisie trimmer aan de achterzijde. Door de hoge kwaliteit van de mesjes en de precisie trimmer garanderen wij een goede scheerervaring die vergelijkbaar is met de duurdere mesjes van de bekende merken.

Hoe kom ik aan een Windmill houder?

Bij iedere set wordt een houder mee geleverd. Mocht je een extra houder nodig hebben? Deze is eenvoudig te bestellen in onze shop.

Moet ik na het scheren aftershave gebruiken?

Door het gebruik van verzorgende ingrediënten in onze scheercrème is het niet nodig om na het scheren nog een aparte aftershavecrème te gebruiken. Wanneer je het prettig vindt om dit toch te doen dan zullen wij het zeker niet afraden. Het gaat om jouw scheerervaring, maar met het gebruik van enkel onze crème ben je er al klaar voor.

Waar komt de scheercrème vandaan en wat zijn de ingrediënten?

Onze licht verzorgende scheercrème wordt gemaakt in Nederland. Zo weten we zeker dat we een hoge kwaliteit aan ingrediënten hebben. We voldoen aan de Nederlandse en Europese regelgeving geldend rondom cosmetica.

Ingrediënten:
aqua/water, ethylhexyl stearate,
cetearyl alcohol, myristyl myristate,
dicaprylyl carbonate, ceteareth-20,
peg-8, phenoxyethanol, parfum/
fragrance, octyldodecanol, caprylic/
capric triglyceride, polyquaternium-
39, farnesol, cetrimonium
chloride, allantoin, ethylhexylglycerin,
bisabolol, glycerin, perilla
frutescens seed oil, panax ginseng
root extract, linalool, eugenol, limonene,
geraniol, citral, butylphenyl
methylpropional, coumarin, citronellol,
sodium benzoate, sodium
hydroxide.

2. Over klant zijn & worden:

Hoe word ik klant van Windmill Shaving?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Windmill Shaving ben je al klant bij ons. Bij het afsluiten van een abonnement wordt er een account voor je aangemaakt zodat je eenvoudig je abonnement zelf kunt aanpassen of extra producten kan toevoegen aan je volgende levering. Een wachtwoord om in te loggen wordt per e-mail naar je toe gestuurd.

Hoe werkt het abonnement?

De eerste keer ontvang je onze luxe scheerset met daarin de houder, 4 mesjes & scheercrème helemaal gratis. Er hoeft alleen een bedrag van € 0,01 betaald te worden om je rekeningnummer te verifiëren. Daarna sturen we je 4 nieuwe mesjes op basis van de frequentie die je hebt gekozen. Kies je voor een abonnement dan schrijven we periodiek af via automatische incasso. Voordat we een nieuwe zending gaan versturen ontvang je van ons een reminder per mail dat we deze klaar maken voor je. Mocht je dan besluiten dat je nog genoeg mesjes hebt of extra producten aan je bestelling toe te willen voegen dan kan je met 1 druk op de knop naar je account pagina. Hier kun je alles naar eigen wens aanpassen. Wanneer je niets doet ontvang je je zending zoals afgesproken.

Ik heb een abonnement, wanneer ontvang ik mijn volgende levering?

Wanneer je inlogt op je accountpagina dan zie je direct wanneer je volgende levering gepland staat. Eerder je mesjes nodig? Pas dan de leverdatum aan bij het kopje abonnementen.

3. Over leveringen & betalingen:

Ik heb mijn producten besteld, wanneer krijg ik deze thuis geleverd?

Wanneer je op een werkdag voor 17:00 besteld krijg je je pakketje de volgende dag geleverd (onder voorbehoud van bezorgdagen en storingen PostNL). Je ontvangt een track & trace code per email dus je kan je pakket volgen. Je hoeft niet thuis te blijven want het doosje past gewoon door de brievenbus.

Voor bestellingen uit België geldt een levertijd van ongeveer 5 dagen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling.
Kijk ook even bij je ongewenste (spam) mail. Mocht je niets ontvangen hebben laat het ons weten via service@windmillshaving.nl.

Niet goed, geld terug garantie, hoe werkt dat?

Wij vinden dat je 100% tevreden moet zijn over onze producten en zijn overtuigd van onze kwaliteit. Mocht het nou toch niet zijn wat je er van verwacht, dan mag je het van ons binnen 30 dagen terug sturen en krijg je je geld terug. Om onze producten en dienstverlening te kunnen verbeteren vernemen we dan graag van je waarom je niet tevreden bent.

Stuur je complete pakket naar onderstaand antwoordnummer o.v.v.:

  • je naam + klantnummer (als je een account hebt)
  • emailadres
  • adresgegevens
  • bankrekening
  • reden van retour (niet verplicht, maar dit wordt wel gewaardeerd)

Antwoordnummer 11102
5600 VC Eindhoven

Let op! De niet goed geld terug actie geldt niet bij leveringen van abonnementen waarbij het abonnement niet tijdig is opgezegd.

Niet gevonden wat je zocht?

Windmill staat voor

Duitse kwaliteit

Kwaliteit precisietrimmer met 5 scherpe mesjes.

Flexibiliteit

Je past leveringen heel eenvoudig zelf aan.

Duurzaam design

Onze houder is verchroomd en van hoge kwaliteit.

Goede ervaringen

Onze klanten beoordelen ons met een 8.5!

Winkelmandje

Onderstaande wordt eenmalig geleverd, omdat je niet voor een abonnement koos.Toch wel een abonnement afsluiten?

ProductSubtotaal
Aantal
Er staan geen producten in je winkelmandje.

+ Producten toevoegen?

Totaal eenmalig incl. BTW:

 0,00

Totaal eenmalig incl. BTW:

 0,00
telefoonnummer MORGEN IN HUIS

Als je voor 17 uur bestelt

telefoonnummerGRATIS VERZENDING

Alles past in de brievenbus