Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen

Hoeveel mesjes zitten er op een Windmill scheerkop?

Onze scheerkoppen hebben 5 mesjes en 1 precisie trimmer aan de achterzijde. Door de hoge kwaliteit van de mesjes en de precisie trimmer garanderen wij een goede scheerervaring die vergelijkbaar is met de duurdere mesjes van de bekende merken.

Wat is de kwaliteit van de mesjes?

Onze mesjes zijn gemaakt van Duitse kwaliteit staal. Haarscherp en duurzaam. Hierdoor scheer je altijd perfect glad.

Hoe kom ik aan een Windmill houder?

In de startset zit een houder. Deze is van hoge kwaliteit en gaat daarom super lang mee. Mocht je een nieuwe houder nodig hebben, laat het ons weten via service@windmillshaving.nl.

Waar komt de scheercrème vandaan en wat zijn de ingredienten?

Onze licht verzorgende scheercrème wordt gemaakt in Nederland. Zo weten we zeker dat we een hoge kwaliteit aan ingrediënten hebben. We voldoen aan de Nederlandse en Europese regelgeving geldend rondom cosmetica.

Ingrediënten:
aqua/water, ethylhexyl stearate,
cetearyl alcohol, myristyl myristate,
dicaprylyl carbonate, ceteareth-20,
peg-8, phenoxyethanol, parfum/
fragrance, octyldodecanol, caprylic/
capric triglyceride, polyquaternium-
39, farnesol, cetrimonium
chloride, allantoin, ethylhexylglycerin,
bisabolol, glycerin, perilla
frutescens seed oil, panax ginseng
root extract, linalool, eugenol, limonene,
geraniol, citral, butylphenyl
methylpropional, coumarin, citronellol,
sodium benzoate, sodium
hydroxide.

Moet ik na het scheren nog aftershavecrème gebruiken?

Door het gebruik van verzorgende ingrediënten in onze scheercrème is het niet nodig om na het scheren nog een aparte aftershavecrème te gebruiken. Wanneer je het prettig vindt om dit toch te doen dan zullen wij het zeker niet afraden. Het gaat om jouw scheerervaring, maar met het gebruik van enkel onze crème ben je er al klaar voor.

Hoe word ik klant bij Windmill?

Je kiest een van onze abonnementen, een losse luxe scheerset om het uit te proberen of een cadeauset. Wanneer je voor een abonnement kiest wordt je gevraagd om een account aan te maken zodat we je kunnen informeren over je zendingen. Wanneer je voor een luxe scheerset of cadeauset kiest hoeft dit niet.

Hoe werkt het abonnement?

De eerste keer ontvang je een luxe scheerset met gratis houder & creme. Daarna sturen we je 4 nieuwe mesjes op basis van de frequentie die je zelf hebt gekozen. Kies je voor een abonnement dan schrijven we maandelijks af via automatische incasso. Voordat we een nieuwe zending gaan versturen ontvang je van ons een reminder per mail dat het er aan komt. Mocht je dan besluiten dat je nog genoeg mesjes hebt, dan kan je met 1 druk op de knop je zending uitstellen. Wanneer je niets doet ontvang je je zending zoals afgesproken.

Ik heb een abonnement, wanneer krijg ik mijn volgende levering?

We verzenden de mesjes op basis van de door jouw gekozen frequentie. Bestel je de eerste keer aan het begin van de maand, dan zal je volgende levering ook rond diezelfde periode verzonden worden.

Ik heb nog voldoende mesjes, kan ik mijn levering uitstellen?

Jazeker. Wij vinden dat jij de controle moet hebben over je abonnement. We sturen altijd een reminder per email voordat we een nieuwe zending gaan versturen. Hierin kan je gemakkelijk aangeven dat je je zending wil uitstellen. Je kan dit ook ten alle tijden aanpassen in je account.

Hoe bepaal ik welk abonnement het beste bij mij past?

Voor het beste scheerresultaat adviseren wij om je mesjes na 7 tot 10 keer scheren te vervangen. Welk abonnement je kiest is afhankelijk van jouw scheergedrag. Voorbeeld: Als je je dagelijks scheert adviseren wij abonnement – Heavy, dan kan je elke week een nieuw mesje gebruiken en ontvang je maandelijks een nieuw setje van 4.

Ik heb mijn producten besteld, wanneer krijg ik deze thuis geleverd?

Wanneer je op een werkdag voor 16:00 besteld krijg je je pakketje de volgende dag geleverd (onder voorbehoud van bezorgdagen en storingen PostNL). Je ontvangt een track & trace code per email dus je kan je pakket volgen. Je hoeft niet thuis te blijven want het doosje past gewoon door de brievenbus.

Betalingsmogelijkheden

Je kan via creditcard of Ideal betalen. Wanneer je voor een abonnement kiest schrijven we af via automatische incasso, de frequentie gebaseerd op je gekozen abonnement. Je kan je betalingen en zendingen controleren in je account.

Niet goed, geld terug - garantie

Wij vinden dat je 100% tevreden moet zijn over onze producten en zijn overtuigd van onze kwaliteit. Mocht het nou toch niet zijn wat je er van verwacht, dan mag je het van ons binnen 30 dagen terug sturen en krijg je je geld terug. Om onze producten en dienstverlening te kunnen verbeteren vernemen we dan graag van je waarom je niet tevreden bent.

Stuur je complete pakket naar onderstaand antwoordnummer o.v.v.:

  • je naam + klantnummer (als je een account hebt)
  • emailadres
  • adresgegevens
  • bankrekening
  • reden van retour (niet verplicht, maar dit wordt wel gewaardeerd)

Antwoordnummer 11102
5600 VC Eindhoven

Ik heb een bestelling gedaan, krijg ik daarvan een bevestiging per e-mail?

Ja, je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling.
Kijk ook even bij je ongewenste (spam) mail. Mocht je niets ontvangen hebben laat het ons weten via service@windmillshaving.nl.